Znaleziono 184 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: miy
ndz 01 lip, 2012
Forum: Kursy, konkursy
Temat: POLSKO-NIEMIECKA MŁODA FILHARMONIA - letnie warsztaty
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1372

Re: POLSKO-NIEMIECKA MŁODA FILHARMONIA - letnie warsztaty

czy ktoś sie moze wybiera?
autor: miy
śr 20 cze, 2012
Forum: Repertuar
Temat: Co teraz gracie?
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 23381

Re: Co teraz gracie?

br, daj spokój, jeszcze go nie gram a juz mam go dosc. Tyle rzy juz to slyszalam itp ze juz nie moge.
Wolalabym grac Hummla :<
autor: miy
wt 19 cze, 2012
Forum: Repertuar
Temat: Co teraz gracie?
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 23381

Re: Co teraz gracie?

To ja sie pochwale moim cudownym programikiem dyplomowym ;D

Reger - Suita nr 1 cz I i IV
Enescu - Konzertstick
Bruch - Romanze na altówkę

I mam nadzieje powtórzyć Arpeggione ;)
autor: miy
czw 24 maja, 2012
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Ja tez, juz mam dosyc a te pisanie utworu mnie zjadalo
autor: miy
czw 24 maja, 2012
Forum: Edukacja
Temat: Akademia Muzyczna
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 28943

Re: Akademia Muzyczna

Nie wiem jak reszta, ale jeżeli chodzi o wydziały smyczkowe, to katowice są naprawde dobrą uczelnią. Klasyfikują sie w najlepszej trójcy tj. Warszawa, Poznań i wlasnie Kato ;) Próbuj Sledziku jesli jeszcze cie to interesi - moge Ci dac opinie o panu Wykurzu bo mam z nim aktualnie zajęcia. Jest swiet...
autor: miy
czw 24 maja, 2012
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Aaaa mam 5 z dyplomu z harmonii! ;DD
autor: miy
ndz 13 maja, 2012
Forum: Hyde Park
Temat: Inne nasze pasje
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2577

Re: Inne nasze pasje

Ja zaczne od harcerstwa bo to jest moje wielkie love i drugie życie, bez którego sobie swiata teraz już nie wyobrażam <3
Tam też pokochałam gitarę
A tak to anime, fantastyka, konie ;)

Ps. Aaaa! Sliczny obaz! ;)
autor: miy
ndz 13 maja, 2012
Forum: Kącik lutniczy
Temat: Lutnicy których polecacie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 6587

Re: Lutnicy których polecacie

Nami moja altówa, jest od niego. Tą którą miałam na kursach, no to sama słyszałaś ;) Zdania na jego temat są podzielone, aczkolwiek to chyba jak o każdym. Mi sie moja altówa podoba ciagle i nie narzekam, choc jak mi raz struna wypadala i mi tak wpilowal podstawek za mocno ze ciezko bylo grac to pani...
autor: miy
czw 22 mar, 2012
Forum: Hyde Park
Temat: Nasze zdjęcia :D
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 11287

Re: Nasze zdjęcia :D

Nie derry, tylko wszerz xD
autor: miy
czw 22 mar, 2012
Forum: Hyde Park
Temat: Nasze zdjęcia :D
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 11287

Re: Nasze zdjęcia :D

Rany Derry jak ty zarosłeś! ;D

A to ja tez wrzuce cos aktualnego ^^
Obrazek
autor: miy
śr 07 mar, 2012
Forum: Kursy, konkursy
Temat: Europejskie Warsztaty Muzyczne Kołobrzeg
Odpowiedzi: 149
Odsłony: 30829

Re: Europejskie Warsztaty Muzyczne Kołobrzeg

Ja wybaczcie, ale niestety nie. W inne strony tym razem. Chodzi o poznanie nowych profesorów ;)
autor: miy
czw 12 sty, 2012
Forum: Edukacja
Temat: Sztywność prawej ręki
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1136

Re: Sztywność prawej ręki

Na odwrót też to działa, może jakiś problem też jest w lewej. Jakie wprawki cwiczyłaś? Jakiś czas temu podawałam różne fajne ćwiczenia na prawą rekę. Błąd w tym że nie powinnaś ćwiczyć SAMYCH wprawek. Wprawki powinny być jako rozegranie. Czasami to rozegranie (przynajmniej w moim przypadku tak bylo)...
autor: miy
śr 11 sty, 2012
Forum: Edukacja
Temat: Jak grać CZYSTO- Nasze sposoby na ćwiczenie czystego grania
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7074

Re: Jak grać CZYSTO- Nasze sposoby na ćwiczenie czystego grania

Gra sie wlasnie jak najciszej i najlepiej przy gryfie :P
Wlasnie apropo grania ze strunami to zgadzam sie z altowiolistką. Mi np prof. R. w kołobrzegu zakazał sprawdzania z pustymi strunami, poza wlasnie pryma czy oktawą xP
autor: miy
pn 09 sty, 2012
Forum: Edukacja
Temat: Jak grać CZYSTO- Nasze sposoby na ćwiczenie czystego grania
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 7074

Re: Jak grać CZYSTO- Nasze sposoby na ćwiczenie czystego grania

Japrostszym cwiczeniem na intonacje jest granie tego co ma sie nauczyc bardzo cicho i dlugimi nutami, stawiając palec w punkt i sluchając czy jest dobrze czy wyżej czy niżej. A apropo zamykania oczu - taka anegdotka. Jak sie zgasi swiatlo masz ten sam efekt. Odpada zmysl wzroku wiec wyostrza sie slu...
autor: miy
pn 28 lis, 2011
Forum: Repertuar
Temat: Co teraz gracie?
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 23381

Re: Co teraz gracie?

No musze się pochwalić dostałam
F.Schuberta - Sonate Arpeggione
Hoffmaister - Koncert D-dur II i III cz. :DD
autor: miy
pn 28 lis, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Aaaa to jest taki cudowny dzień! Osiagnęłam fajny wynik, przeszłam do 2 etapu makro i moje pewne plany sie spełnił! Kiaaaa ;DD
autor: miy
ndz 13 lis, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Marudnik
Odpowiedzi: 399
Odsłony: 49999

Re: Marudnik

Spróbuj jak mowilam pograć z nagraniem ;) Albo zaśpiewaj sobie a potem powoli to zagraj, spiewaj sobie w glowie i jednoczesnie graj. Mi to pomaga. Ciągle robilam dziury w temacie koncertu, az pani kazala mi grać myśląc "patataj" i udało się ^^ Ale traz ja trochę pomarudze... W ogole nie og...
autor: miy
ndz 06 lis, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Zawodowcy od...?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 836

Re: Zawodowcy od...?

Ja zawodowcem nie jestem, ale powiem opinie zawodowca na ten temat, który zdradził mi właśnie, jego zdanie, sekret na ten temat ;) Mianowicie profesor powiedział, że stać się profesjonalistą to nauczyć się grać absolutnie z głową. Żeby nic nie przegrywać. To może tak banalnie brzmi, ale ile razy gra...
autor: miy
czw 03 lis, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Wszelkie problemy z kształceniem słuchu
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 16164

Re: Wszelkie problemy z kształceniem słuchu

To ja Cie jeszcze bardziej pocieszę i powiem, ze np ludziom ze słuchem absolutnym ciężko się gra na instrumencie, szczególnie smyczkowym, bo dajmy na to ze jest nastrojony trochę niżej czy wyżej i juz mu coś nie odpowiada i fałszuje i nie daje rady. Nie mowie tego z własnego doświadczenia, ale racze...
autor: miy
czw 03 lis, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Co nam w duszy gra! - czyli czego aktualnie słuchamy
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 16505

Re: Co nam w duszy gra! - czyli czego aktualnie słuchamy

Dragon Age Origins Soundtrack - Leilanna's song *.*
autor: miy
sob 29 paź, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Kia.... Moja mama w końcu wyluzowała, puściła mnie na watra harcerską i było tak czadowo! *.*
Ale mam zaciesz... Radocha! Oby tak dalej ;D
autor: miy
pn 24 paź, 2011
Forum: Repertuar
Temat: Szukamy nut..
Odpowiedzi: 409
Odsłony: 86453

Re: Szukamy nut..

Poszukuję nut do szanty Barbarossa.
Strasznie podoba mi sie tam partia skrzypiec i bardzo chcialabym to zagrać.
Mogą być nuty skrzypcowe

http://www.youtube.com/watch?v=NYoWJSYZ ... re=related O tym mowa ;)

Z gory dzięki! ;)
autor: miy
pn 17 paź, 2011
Forum: Skrzypce
Temat: Brzęcząca struna G
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1814

Re: Brzęcząca struna G

To ja dorzucę swoje propozycje: - żeberko - może to smyczek trze, czasami sie mocniej dociska i tez brzęczy - może sie podstawek przesunął (przynajmniej jak mi się przesuwa to zwykle brzęczy) - struna mogła się w kołku źle ułożyć - no i ewentualnie jak masz np jakieś obrączki czy inne ozdóbki na koł...
autor: miy
ndz 02 paź, 2011
Forum: Repertuar
Temat: Szukamy nut..
Odpowiedzi: 409
Odsłony: 86453

Re: Szukamy nut..

Chodziło o kwartet plus trąbka np, ale już nieaktualne. Koleżanki sie tego podjęły. Niemniej jednak dziękuję za zainteresowanie! ;)
autor: miy
śr 28 wrz, 2011
Forum: Repertuar
Temat: Szukamy nut..
Odpowiedzi: 409
Odsłony: 86453

Re: Szukamy nut..

Pilnie poszukuję aranżacji do piosenki Wodeckiego - Zacznij od Bacha. Jak ktoś ma, albo mógłby mi pomóc to jakoś zaaranżować to bardzo proszę o kontakt! Szalenie mi na tym zależy!

Gg: 7671433
Meil: [email protected]
autor: miy
pn 26 wrz, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Zloty forumowiczów :)
Odpowiedzi: 438
Odsłony: 53704

Re: Zloty forumowiczów :)

Ok bo nie wszyscy wiedzą. Można w tej wawie w końcu zrobić zlot. Konkretnie 14-16 październik. Ja będę na 100% choćby sie waliło i paliło bo koncert 13, nami to chyba nie muę wspominać. Derry na razie zadeklarował się że na 70% będzie, miłoby było gdyby ktoś jeszcze! ;)
autor: miy
pn 19 wrz, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Interpretacja.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1594

Re: Interpretacja.

Jestem po muz! W dalszym ciągu w jednym miejscu jest masakra ech... ale nawet tego nie będę opisywać bo chyba bym musiała to robić przez pól h. Ychh!! ;(
autor: miy
czw 15 wrz, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Interpretacja.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1594

Re: Interpretacja.

Z drugiej strony to też jest barok co równa się z bardzo różnoraką interpretacją - stąd w wielu nutach brak właśnie palców, smyczków i dynamiki. Żeby nie narzucać interpretacji. Przynajmniej tak mi pan powiedział gdy zobaczył moje nuty Bacha, z wydrukowanym całym opracowaniem (teoretycznym!) jak mog...
autor: miy
wt 13 wrz, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Zaczynam się zbierać w kupę! Bach wychodzi i w ogóle. Orkiestra coraz dłuższa, zabawniejsza. Koncert niedługo, a nawet 3 koncerty! Jesień pełną parą to i wszystko lepsze! ;)
autor: miy
wt 13 wrz, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Interpretacja.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1594

Re: Interpretacja.

Hm, ale ja też swoje kiedyś poczytałam o artykulacji w baroku, też trochę wiem o frazach i zdobyłam parę informacji na temat wykonawstwa i to z pewnością zostawało w konwencji bo uwielbiam barok i w życiu nie chciałabym w Bachu nawet w najmniejszym stopniu odbiegać od barokowych norm! Bardzo też sza...
autor: miy
ndz 11 wrz, 2011
Forum: Szukam nauczyciela/ udzielę lekcji
Temat: Kształcenie Słuchu - śląsk
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 756

Kształcenie Słuchu - śląsk

Poszukuję nauczyciela do korepetycji z Kształcenia słuchu. Bytom i okolice, mogą być katowice od biedy ;)
Dodam, że jestem w V/IIst OSM;)

Mój meil: [email protected]
autor: miy
pt 09 wrz, 2011
Forum: Imprezy, ogłoszenia
Temat: Szalone Dni Muzyki / Warszawa
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1168

Szalone Dni Muzyki / Warszawa

LES TITANS LA FOLLE JOURNÉE DE VARSOVIE Festiwal Szalone Dni Muzyki 2011 odbędzie się 1.10.2011r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej (4 sale koncertowe) oraz na placu Teatralnym (namiot koncertowy). W trakcie 4 dni trwania festiwalu odbędzie się w sumie 85 koncertów, na których wystąpi 860 artystó...
autor: miy
czw 08 wrz, 2011
Forum: Edukacja
Temat: Interpretacja.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1594

Interpretacja.

Pomóżcie! Jestem w klasie V/IIst, czyli spędzam właśnie 11 rok w muzyku. Na tym etapie powoli nabiera się pewnej świadomości i dojrzałość interpretacyjnej ( co mam na myśli - rodzą się własne pomysły na zinterpretowanie, zwykle jeszcze nie do końca, ale w dużej mierze już zgodne z normami epoki ect)...
autor: miy
pt 02 wrz, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Jadeee ;D rząd 7 także nie ma źle :x Ale jestem szczęśliwa *.*
autor: miy
czw 01 wrz, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Aaaa! Ojciec zgodził się mi fundnąć bilet na wymieniony przez Nami koncert Bashmeta. Jeżeli tylko miejsca do soboty się nie rozejdą pojadee :D Jestem tak blisko spełnienia marzeń *.*
autor: miy
czw 01 wrz, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Marudnik
Odpowiedzi: 399
Odsłony: 49999

Re: Marudnik

I znów ja marudzę xD

W czwartki mam 11 lekcji ciurkiem! I to tylko ogólnokształcąc, bez altówy. W dodatku ostatnia to wf. Także kończe o 17.45, potem jeszcze muzyka o 18.30... Masakra!! :<
autor: miy
śr 31 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Zloty forumowiczów :)
Odpowiedzi: 438
Odsłony: 53704

Re: Zloty forumowiczów :)

Szczegółów babciu jeszcze nie znam, ale dowiem się pewnie na pierwszej orkiestrze i zaraz Cię o nich poinformuje :> spodziewam sie że będzie to 1/2 tydz wrzesnia. To ma być jakiś festiwal ale poza tym i tym ze gramy w wawce pod koniec września jeszcze nie wiem nic, ale spokojnie, dowiem sie i powiem...
autor: miy
wt 30 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Co nam w duszy gra! - czyli czego aktualnie słuchamy
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 16505

Re: Co nam w duszy gra! - czyli czego aktualnie słuchamy

A ja mam faze na suity bacha w szczególności 6 Preludium. Jak tylko je słysze japa mi sie cieszy i ach od razu siły wracają
autor: miy
wt 30 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Zloty forumowiczów :)
Odpowiedzi: 438
Odsłony: 53704

Re: Zloty forumowiczów :)

Wybacz babciu posypało mi się z kasą :<
Ale będe pod koniec września! I już zapraszam Cie na nasz koncert :>
autor: miy
wt 30 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Żarty o muzykach
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 6997

Re: Żarty o muzykach

Ok to ja się dołączę do dowcipów altówkowych : > Ekipa Kołobrzeska zna. * Spotyka się dwóch altowiolistów. Marudzą, mówią jakie życie jest okropne, altówka zła, wszystko nie tak. Chcą się zabić, idą na dach by skakać. Jeden mówi: -Chodź, w końcu skończmy coś razem! Spadli -Pac *chwila przerwy* -Pac ...
autor: miy
wt 30 sie, 2011
Forum: Skrzypce
Temat: Zepsuta śruba
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1450

Re: Zepsuta śruba

Może trzeba zmienić śrubki. Niestety niektóre już po prostu takie są. Jeżeli nasmarowanie nic nie da proponuję wymianę śrubek, bądź tej która szwankuje. To nie są drogie koszta. Cóż, w takich fabrycznych instrumentach czasem pchają jakieś niezbyt artykuły i tak to potem wygląda :)
autor: miy
wt 30 sie, 2011
Forum: Altówka
Temat: Jak zacząć?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2840

Re: Jak zacząć?

To i ja dorzucę swoje trzy grosze. Jak już rzępoła napisała najlepiej jest chodzić i mierzyć. Różnice w rozmiarach idą nawet nie w milimetrach, a centymetrach, co robi naprwadę sporo. Trzeba też zwracać uwagę na szerokość szyjki, pudła. Może być mała altówa a z szerokim pudłem i na odwrót ect. Także...
autor: miy
czw 25 sie, 2011
Forum: Muzycy, nurty muzyczne
Temat: Czy próbowaliście coś kiedyś skomponować...?
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3129

Re: Czy próbowaliście coś kiedyś skomponować...?

A mnie czeka w tym roku dyplom z harmonii więc będę zmuszona. Trochę się tego obawiam bo jakoś nie widzę u siebie zbytnich zdolności kompozytorskich a tym bardziej jak będe musiałą to zapisać i trzymać się jakiś reguł, ale mam nadzieję że będzie dobrze. Pewnie będzie to duet na dwie altówy albo altó...
autor: miy
czw 25 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Marudnik
Odpowiedzi: 399
Odsłony: 49999

Re: Marudnik

Nie mogę grać mojego Courante! Okazało się że jest inny wymóg na makro i musze na szybko czytać preludium. A tak mi dobrze szedł :(
autor: miy
sob 13 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Osoba poniżej mnie...
Odpowiedzi: 284
Odsłony: 30702

Re: Osoba poniżej mnie...

Ja bym chciała ja bym chciała! ;D W jakieś czasy renesansu moze średniowiecza :>

Osoba poniżej mnie ma zaległości z poprzedniego roku w nauce i musi się teraz wziąć za robotę :x
autor: miy
sob 13 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 16094

Re: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)

Wiesz, liczę na lojalność ludzi, ale dzięki za uwage ;)
autor: miy
pt 12 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Przecudnik!
Odpowiedzi: 321
Odsłony: 33013

Re: Przecudnik!

Już wiem jak stawiać płasko palce! łiii ;D
autor: miy
pt 12 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 16094

Re: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)

Ach... wybacznie, w ogóle nie jestem w tym obeznana.
Dzięki kafar za sprostowanie i poprawny link ;)
autor: miy
czw 11 sie, 2011
Forum: Hyde Park
Temat: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)
Odpowiedzi: 115
Odsłony: 16094

Re: Wakacje na kursie w Kołobrzegu :)

http://www.4shared.com/account/home.jsp?startPage=1 Zdjęcia z Kołobrzegu ;) Coś się schrzaniło i niektóe zdj są razy 2 Widzę że pojawiło się żądanie meila i hasła do obejrzenia zdjęć podaje zatem //usuwam dane logowania, bo nie są już potrzebne. Dzięki Derry za czujność. Kafar Miłego oglądania! ^^
autor: miy
czw 11 sie, 2011
Forum: Altówka
Temat: jaka altówka dla ucznia?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3537

Re: jaka altówka dla ucznia?

No poza kwestiami rozmiarowymi na altówie zostaje jeszcze jedna, ważna rzecz. Nie ubliżając altówce ani altowiolistom, ale spójrzmy prawdzie w oczy jednak na skrzypcach zdobywa się więcej techniki która potem bardzo się przydaje. Dużo łatwiej jest skrzypkom którzy przechodzą (są to częste przypadki)...

Wyszukiwanie zaawansowane