yamada
Posty: 235
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

sob 10 kwie, 2010

Dori pisze:Napiszcie mi kochani jak to jest, jestem całkiem zielona w tej kwestii.
1. Kto i kiedy może pojechać na taki kurs? W jakim wieku i czy tylko ci super dobrzy.
2. Rodzice go wysyłają jak na swego rodzaju obóz, czy nauczyciel coś sugeruje?
3. Rodzice płacą za wszystko sami, czy szkoła coś dokłada?
4. Czy wszędzie dziecko musi mieć swojego opiekuna czy są takie kursy, gdzie opiekunowie są zagwarantowani przez organizatora?

Pytam całkiem hipotetycznie, ale jako mama "jeszcze nie skrzypaczki" chcę się zorientować we wszelkich możliwych kosztach edukacji muzycznej, wydaje mi się też, że dziecko może nabrać więcej zapału na kursie.


maaniek pisze:ja napisze jak to było ze mną, sama sobie przed pierwszym kursem takie pytania zadawałam :)
na kurs pojechać może praktycznie każdy. też myślałam, że jeżdzą tam tylko wyróżniający się uczniowie, ale jak się okazało-poziom jak i zakres wiekowy był bardzo zróżnicowany.
w moim wypadku na nauczyciela średnio mogłam liczyć, sama wyszukałam sobie kurs.
złożyłam podanie do rady rodziców i dostałam 40% dofinansowania [ale to zależy od szkoły].
są kursy bez opiekunów, na takim właśnie byłam - w Elblągu.

mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. na pewno inni, bardziej doświadczeni kursowicze jeszcze się wypowiedzą :)


mooonisia pisze:Spróbuję pomóc.