OlaGd
Posty: 7
Rejestracja: ndz 27 gru, 2015

śr 27 sty, 2016

Sześciolatka ma zagrać gamę D-dur ósemkami, każdą nutę czterema. Takt jest na cztery, po dwa dźwięki (4 i 4 ósemki w takcie).
To ćwiczenie na granie końcem smyczka i przy żabce (nie wiem czy to jest absolutnie tożsame z odpowiednio "gp" i "dp".

Nauczycielka wspomniała dziecko ma wykonać zadanie na trzy sposoby.
Niestety dziecko nie pamięta ani jednego a ja też nie mam pojęcia jak to wykonać.

Jak to jest w dydaktyce? Jak zagrać takie grupy ósemek, przechodzić jakoś z gry końcem do gry przy żabce, ale kiedy gdy to są same ósemki?

Może ktoś wie czego wymaga się od dziecka (to jest początek drugiego semestru nauki w szkole muzycznej) lub coś podpowie?

OlaGd
Posty: 7
Rejestracja: ndz 27 gru, 2015

śr 27 sty, 2016

Z symbolami, o czym wspominam w temacie, to akurat się pomyliłam. W tym zapisie nutowym nie ma żadnych.

Wróć do „Poradniki”