michu0802
Posty: 2
Rejestracja: sob 01 maja, 2010

sob 01 maja, 2010

Witam :)

W wakacje zamierzam pograć ,,na ulicy" a przy tym troszkę zarobić :) ( Gram na skrzypcach 10lat. )

Jaki można przygotować repertuar? Nie chcę grać tylko klasyki. Troszkę muz. rozrywkowej też się przyda.
Jeżeli możecie wstawcie link do nutek ;)

Pzdr

Awatar użytkownika
bielka
Posty: 18
Rejestracja: ndz 09 maja, 2010

czw 03 cze, 2010

Witaj !

Ja takim "ulicznym" graniem zajmuję się od roku (gram z flecistką i drugą skrzypaczką) i przyznam, że zarobek całkiem niezły. Dużo nut znajdziesz na stronie pianofiles.info jest tam dużo utworów nie tylko z muzyki klasycznej, ale też rozrywkowej.

Pozdrawiam i życzę powodzenia! ;-)
"Muzyka, cokolwiek by mówić, nie jest językiem zrozumiałym ogólnie; konieczny jest łuk słowa, by strzała dźwięku mogła wniknąć do wszystkich serc."

Awatar użytkownika
izahe
Moderator
Posty: 472
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

czw 03 cze, 2010

Zarobek dobry ale za granicą;)
Jeśli natomiast chodzi o utwory to wbrew pozorom ludzie uwielbiają klasykę! Najbardziej czekają na takie kawalki, bo niestety malo mają z muzyką klasyczną wspólnego, ale odskocznią od klasycznej muzyki mogą być jakieś znane kawalki jazzowe, jakieś piosenki romantycznej, nie wiem np. też może być yestarday... czy coś takiego... a także jakieś ragi, np. The entertainer... itd...:)
weź moje skrzypce i zagraj tak jak ja...

Awatar użytkownika
zoom
Posty: 85
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

czw 03 cze, 2010

oo, chyba muszę sobie The Enterteiner przypomnieć. Kurcze, mało czasu a bardzo chciałbym w tej Łodzi pograć na ulicy. Oby pogoda dopisała!!!
SP2GIT, zapraszam do łączności! ;)

Awatar użytkownika
izahe
Moderator
Posty: 472
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

czw 03 cze, 2010

Masz entertainera? W jakiej tonacji?:P To mamy kolejny numer dla WSZYSTKICH:D
weź moje skrzypce i zagraj tak jak ja...

Awatar użytkownika
Dori
Posty: 146
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

czw 03 cze, 2010