kasiak
Posty: 36
Rejestracja: pn 03 maja, 2010

pn 03 maja, 2010

Witam, jestem młodą(3 lata) nauczycielką gry na skrzypcach w ognisku muzycznym. Chciałabym zorganizować koncert z udziałem moich uczniów. Ale... Nie chce zeby to był koncert w stylu.. "teraz zagra xx a przygotuje sie zz, dziekujemy xx, zagra zz a przygotuje sie ww" lipa jakas;) mam do dyspozycji jeszcze 3 grupy umuzykalnienia(ok 50 osob w wieku 6-15lat). Myslalam zeby polaczyc ich razem i "cos "wspolnie zrobic.. ale brakuje mi oryginalnego pomyslu. Moze w waszych szkolach sa takie inne koncerty- ma ktos jakakolwiek, najmniejsza podpowiedz?

Widze, ze od wczoraj przeczytało moja prosbe 24 osoby.. czy na prawde nikt nie ma najmniejszego pomyslu?
Ostatnio zmieniony wt 04 maja, 2010 przez izahe, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: REGULAMIN!!! §1.11.Nie piszemy następnego posta pod swoim poprzednim, należy użyć opcji "edytuj". Skrypt forum zapewnia oznaczenie posta jako nieprzeczytany po edycji przez użytkownika.

Awatar użytkownika
izahe
Moderator
Posty: 472
Rejestracja: sob 10 kwie, 2010

wt 04 maja, 2010

kasiak pisze:"teraz zagra xx a przygotuje sie zz, dziekujemy xx, zagra zz a przygotuje sie ww" lipa jakas;)

tak zazwyczaj wyglądają koncerty;/

jeśli chodzi o dzieciaki,
pamiętam że w mojej szkole I st. czasem byly organizowane koncerty na których dzieciaki graly przebrane za różne dziwne stworzonka ( zazwyczaj tytulowe, swoich utworów) wiem że np. w Skrzypcowym ABC i tych podstawowych książkach do nauki gry na skrzypcach są takie utworki bardzo często;) i pewnie dużo teraz dzieci ma takie utwory, trzeba zorganizować koncert przebierany.
Bo nie wiem co można jeszcze innego wymyśleć,
zazwyczaj koncerty wyglądają tak:
teraz przed państwem wystąpi XXX która zagra utwór kompozytora romantycznego/barokowe.... XXX, ewentualnie jeszcze kilka slów o charakterze utworu, albo o kompozytorze i dziecko gra....
to norma.

koncerty mogą być też tematyczne : np.
Pory roku
epoki historyczne