Rudzik
Posty: 1
Rejestracja: czw 24 sty, 2013

pt 01 mar, 2013

Witam :)

Planuję w najbliższym czasie zakup skrzypiec. Jestem dość początkująca, uczyłam się grać na pożyczonych przez ostatnie ponad pół roku. Będą to moje pierwsze własne skrzypce, jednak niespecjalnie mam osobę, która pomogłaby mi z ich wyborem. Planuję przeznaczyć na nie około 1500 (do maksymalnie 2000 zł, jeśli będzie to dobra oferta, bo przyznam że uszczupli to mój budżet).

Oglądałam ostatnio skrzypce Hofner H8, jednak nie mogłam znaleźć o nich żadnych obiektywnych opinii (poza zachwalającymi ze sklepu), jeśli ktoś z tu obecnych byłby w stanie udzielić mi rady, bardzo proszę.

Dodam tylko, że jeśli chodzi o konkretne oferty (używane), to najchętniej zapoznam się z takimi z okolicy Trójmiasta, bo chciałabym najpierw obejrzeć instrument przed zakupem, dla pewności.

Liczę na forumowych skrzypcowych specjalistów :)

Awatar użytkownika
Derry
Posty: 387
Rejestracja: ndz 11 kwie, 2010

pt 01 mar, 2013

Ja jestem z Trójmiasta. Mogę pomóc z wyborem w razie wątpliwości :)

Za te prawie 2000 masz już manufakturę i to nie taką złą... Wystarczy dobrze poszukać! Na początek proponuję zajrzeć na Młyńską w Gdańsku. Konkretnie pana lutnika znajdziesz na zpal.pl. Drugi pan z Gdańska ma raczej nieco droższe instrumenty. A jak już chcesz produkcję taśmową kupować to chyba lepiej sobie odpuścić. Pamiętam, że maks dostał całkiem dobre skrzypce za 1500~ zł - manufaktura z I połowy XX w. Także życzę cierpliwości. Lepiej serio się przyłożyć do poszukiwań.

adamar
Posty: 94
Rejestracja: czw 29 wrz, 2011

wt 05 mar, 2013

Nie kupuj w sklepie!!! Szukaj używanych (byle nie fabrycznych)!!! Za 2000 na pewno coś znajdziesz...
Pozdrawiam!
Adam

sylwuniunia69
Posty: 3
Rejestracja: czw 28 mar, 2013

czw 28 mar, 2013

Witam!