Harmonia - część 1Podział na dwie części odpowiada podziałowi na pierwszy i drugi rok nauczania harmonii ogólnej
55,90 zł254 str. A5, miękka oprawa
sklep muzyczny
sklep muzyczny
 Smyczkowo.pl » Muzyka » Repertuar

Uliczne granie

Dział poświęcony repertuarowi, nutom, nagraniom

Postprzez michu0802 » 1 maja 2010, o 21:33

Witam :)

W wakacje zamierzam pograć ,,na ulicy" a przy tym troszkę zarobić :) ( Gram na skrzypcach 10lat. )

Jaki można przygotować repertuar? Nie chcę grać tylko klasyki. Troszkę muz. rozrywkowej też się przyda.
Jeżeli możecie wstawcie link do nutek ;)

Pzdr
michu0802

Postprzez bielka » 3 cze 2010, o 20:01

Witaj !

Ja takim "ulicznym" graniem zajmuję się od roku (gram z flecistką i drugą skrzypaczką) i przyznam, że zarobek całkiem niezły. Dużo nut znajdziesz na stronie pianofiles.info jest tam dużo utworów nie tylko z muzyki klasycznej, ale też rozrywkowej.

Pozdrawiam i życzę powodzenia! ;-)
"Muzyka, cokolwiek by mówić, nie jest językiem zrozumiałym ogólnie; konieczny jest łuk słowa, by strzała dźwięku mogła wniknąć do wszystkich serc."
bielka

Postprzez izahe » 3 cze 2010, o 20:15

Zarobek dobry ale za granicą;)
Jeśli natomiast chodzi o utwory to wbrew pozorom ludzie uwielbiają klasykę! Najbardziej czekają na takie kawalki, bo niestety malo mają z muzyką klasyczną wspólnego, ale odskocznią od klasycznej muzyki mogą być jakieś znane kawalki jazzowe, jakieś piosenki romantycznej, nie wiem np. też może być yestarday... czy coś takiego... a także jakieś ragi, np. The entertainer... itd...:)
weź moje skrzypce i zagraj tak jak ja...
izahe
Moderator

Pochwały: 5

Postprzez zoom » 3 cze 2010, o 20:17

oo, chyba muszę sobie The Enterteiner przypomnieć. Kurcze, mało czasu a bardzo chciałbym w tej Łodzi pograć na ulicy. Oby pogoda dopisała!!!
SP2GIT, zapraszam do łączności! ;)
zoom

Pochwały: 1

Postprzez izahe » 3 cze 2010, o 20:51

Masz entertainera? W jakiej tonacji?:P To mamy kolejny numer dla WSZYSTKICH:D
izahe
Moderator